joi, 6 mai 2010

In putin timp am invatat sa iubesc un suflet minunat un suflet care merita ceva mai mult decat ceia ce ii pot oferi eu tu esti floarea cea mai draga din sufeletului meu,doar tu mi-ai alinat inima ranita de durere si sufletul umbrit de tristete as vrea sa pot pleca intr-un loc cat mai departe acolo...sa te cunosc pe tine nu aici in lumea asta nebuna din care eu nu mai am scapare sa am un inceput numai al meu.Nu mint atunci cand iti spun ca te iubesc nu mint atunci cand iti spun ca imi lipsesc imbratisarile tale dragostea ta tot ce-ia esti tu.mi-e dor...mi-e dor de tine,as da orice ca sa te pot vedea macar pt o clipa sa-ti sp cat te iubesc sa te strang in brate sa te sarut.Nici odata nu voi avea timp pt a-ti scrie a-ti reda in cuvinte tot ceia ce simt pt tine iubire, pasiune, dorinta.Iti multumesc pt absolut tot esti o dulce te voi purta mereu in suflet meu vei avea mereu un loc special oriunde voi fi vei fii in gandul meu nu te voi uita, nici o distanta nu va schimba niciodata lucru acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu